Friday, September 10, 2010

Eid


thnks to my brothers , arep coz tman aku p kubur arwah ayah aku . thx a lot bro . jasa mu akan ku kenang . mcm biasaa la dtg2 tu bole blur pulak kann. engt2 lupa . tpon mama , mntk num blok kubur my dad . haa baru jumpe . bersih2 kan kubur . bce2 sket tok my dad . GUYS , aku nk story sket psl smlm kt tmpt aku pergi . bkan niat nk kepoh kan diri , tapi just nak share gn korg .

ok korg pon tau kan dah name pon kwasan perkuburan ? so pakaian sume kena jage la kann geng .

ish2 gila la melayu islam sekarang , more to women la aku tngok yg atitude gila serabai smlm .
ade sorg minah tu dgn slmber nye x pakai tudong then bole round2 gn mbr die kt kwsan stu .
x kire la ko keje situ ke , ape ke , tudong je kott . susah sgt ke nk pkai . zzz . tmpt2 cmtu jge la sket atitude aite . ade sorg minah neh lg geram , tudong mmg pkai , tpi pkai legging . [ sori lau salah eja]
ish mcm x bole pikir siaa . x kn la ko nk bce yassin dgn pakaian cmtu ? hey come on la mnusia .
jgn jadi sengal sngt . agk2 sket ye . tu kwasan perkuburan , bkn shopping complex .dem . zz

happy eid mubarak guys , nti dtg la ruma ye . keep on smiling peeps :)


5 comments:

tuanputerifaaa said...

betul betul attitude is everything :)

zarulazlan said...

hey2 . thx ha kerna sudi menjengah diari aku , haha :)) . gram kn tgk mnusia skng neh ? :))

tuanputerifaaa said...

ahha, always lah. tgk kat dashboard saje sape sape yg update blog. heyy dun forget visit my blog oky ? hihi thx !

zarulazlan said...

haha . ok will do :))

tuanputerifaaa said...

thx !