Wednesday, May 16, 2012

Syafiq's wedding :)


dah berabad gua x update blog ne . haha . after 6 month bekerja , a big experience for me . pnat . haha . tpi sekarang otak dah stabil and thanks god memberi kekuatan dlm menempuhi alam dewasa neh T_T .
*maaf intro agak serabai
aizul marcello ( http://www.facebook.com/eyeStudioPhoto ) . one of photographer yang sedang meningkat naik . haha . he's the one yang suruh aku sambung main blog ne . i love photography . tpi nk buat mcm mana kan kalau dah jadual hidup :


isnin 8-5 kerja . balek . 10 mlm badminton
selasa 8-5 kerja . balek . 8 -10 training futsal
rabu 8-5 kerja . balek . ( rest )
khamis 8-5 kerja . balek. training futsal
jumaat 8-5 kerja . balek . frendly futsal
sabtu 8-1 kerja . balek . ( free time )
ahad tournamnt .


 
Congrats Syafiq ali and Afieqa asri . take by Popot :)


i do love kiddo :)


Meet wuleirdo . one of my sister yang dah tinggi and gemuk HAHA . 


Eto market 


Aku lah yang paling tinggi . HAHAH


Saiful bahari a.k.a orang kedah . HAHA


Tokey


Si kuat makan


Hero Bollywood . meet Afham


Hero anggerik depan meet Fairuz


Hero anggerik meet Eto


Iera . One of girl yang layan kepala . bowling hebat . badminton hebat . Untung amir . HAHAH


...


Kawan sampai mati !


3 HERO tamil



Hhehe . 


i've got 1 half days only . haha .
sbnye alasan je semua neh . yang sebtulnye aku malas . --' . hehe cheers bro :)
update picture psl my brothers wedding .
not my camera and taken by me and my bud . but mostly gua yg amek . ( nk mng jugak x kire ) hahahahahahahah

0 comments: